UIC Barcelona - Universitat Internacional de Catalunya
Divendres 15: de 12h a 14h Tipus d’activitat: taller Títol: Fem camí cap a la salut: taller d’exploració de fisioteràpia amb mitjans tecnològics
Uneix-te a nosaltres en una jornada emocionant i interactiva on descobriràs les diverses facetes de la fisioteràpia, amb propostes innovadores centrades en l’exploració, la força i la coordinació del múscul.
Mitjançant l’electromiografia i la dinamometria podem conèixer la funció, la coordinació i la capacitat per desenvolupar força del múscul. La força i la coordinació del múscul serveixen, per exemple, per mantenir l’equilibri, el qual valorarem amb l’estabilometria, una eina capaç d’avaluar les capacitats de les persones per mantenir l’estabilitat.
Aquesta activitat està dissenyada especialment per a joves de 16 a 19 anys interessats a explorar el món de la salut i la rehabilitació. Vine a conèixer els beneficis del grau en Fisioteràpia i participa en activitats pràctiques que et donaran una visió fascinant d’aquesta professió tan apassionant. No et perdis aquesta oportunitat única de descoberta i aprenentatge!

Dissabte 16: de 12h a 14h Tipus d’activitat: taller Títol: Descobreix la bioenginyeria
Taller dinàmic presencial amb diverses activitats que mostraran als i a les estudiants quins materials de la nostra vida quotidiana serveixen per dissenyar biomaterials, podran crear microesferes al moment, o conèixer alguns animals amb capacitat de regeneració de teixits. El taller està dividit en 5 estacions a través de les quals podran aprofundir en els diversos materials. Els grups grans es poden dividir i anar passant per les diferents estacions.

Dissabte 16: de 16h a 19h Tipus d’activitat: taller Títol: Converteix-te en biomèdic/a per unes hores
Taller que inclou dues activitats experimentals: 1) l’extracció de material genètic de diferent tipus de mostres; i  2) la tinció de bacteris a la saliva i observació.
Logo fcri